پناهگاه توپ فعالیت استفاده انتخابات ستاد انتخابات

پناهگاه توپ: فعالیت استفاده انتخابات ستاد انتخابات رییس ستاد انتخابات اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی صرافی یک بانک پلمب شد

صرافی یکی از بانک‌ها در خیابان فردوسی که سال‌ها به عنوان یکی از کانال‌های بانک مرکزی نقش توزیع ارز در بازار را بر عهده داشت، در روزهای گذشته پلمب شده است است!

صرافی یک بانک پلمب شد

صرافی یک بانک پلمب شد

عبارات مهم : بازار

صرافی یکی از بانک ها در خیابان فردوسی که سال ها به عنوان یکی از کانال های بانک مرکزی نقش توزیع ارز در بازار را بر عهده داشت، در روزهای گذشته پلمب شده است است!

به گزارش ایسنا، با عبور از خیابان فردوسی در مسیر چهارراه استانبول با بسته بودن صرافی یکی از بانک ها که در نبش خیابان واقع شده است هست، مواجه می شویم. پرس و جو از فعالان بازار با این توضیح همراه بود که هفته گذشته و از وقت اجرایی شدن بسته تازه ارزی صرافی این بانک پلمب شد.صرافی پلمب شده است مربوط به بانکی است که طی سال های گذشته گفته می شد به عنوان یکی از کانال های مهم توزیع ارز در بازار فعالیت می کند به طوری که حتی مدیرعامل این بانک گفته بود که این صرافی از اهرم های بانک مرکزی بوده هست. فعالیت این صرافی کم حاشیه نبود و بارها انتقاداتی نسبت به نحوه فعالیت آن مطرح شده است بود. این صرافی ارز دریافتی از بانک مرکزی را روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (برای هر صرافی) با نرخی تقریبا ۴۰ تا ۵۰ تومان پایین تر از قیمت بازار بین سایر صرافی های مجاز توزیع می کرد که البته به مرور سایر صرافی های بانک ها نیز به جمع آن پیوسته بودند.این در حالی است که هفته گذشته سخنگوی قوه قضاییه بعد از اعلام بازداشت معاون ارزی بانک مرکزی گفته بود که چند متهم ارزی دیگر و صراف نیز بازداشت شده است اند و در خیابان فردوسی پلمب چند صرافی دیگر نیز انجام شده است است.

صرافی یک بانک پلمب شد

پرسش اینجاست که صرافی بانک ها که همواره بانک مرکزی مانور زیادی در مورد آنها داشته و از سایر صرافی ها مجزا می کند، چگونه فعالیت کرده اند که اکنون به عنوان یک متهم ارزی باید به فعالیت آن آخر داده شده است و پلمب شوند. آیا نظارتی از سوی بانک مرکزی و بانک مربوطه بر صرافی آن که از کانال های مهم توزیع ارز بود، انجام نمی شد؟

اما در بررسی میدانی از بازار امروز (چهارشنبه) ارز باید یادآور شد که روز نسبتا آرامی را در مقایسه با روز گذشته پشت سر گذاشت و با وجود اینکه دیروز قیمت ها در بازار افزایشی و تا ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان پیش رفته بود، جهت امروز تا ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان دلار معامله شد. همچنین یورو که تا ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان زیاد کردن قیمت داشت به ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده هست. در صرافی ها که فروش ارز جهت آنها در ۲۳ بخش خلاصه می شود و ارز مسافرتی و درمانی از جمله آنها هست، قیمت ها تا حدی کمتر از روز گذشته بود و به ۱۰ هزار و ۶۰۰ تا ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان جهت فروش می رسید. دیروز صرافی ها دلار را بین ۱۰ هزار و ۷۰۰ تا ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان به افرادی که مدرک ارائه می کردند، فروختند.

صرافی یکی از بانک‌ها در خیابان فردوسی که سال‌ها به عنوان یکی از کانال‌های بانک مرکزی نقش توزیع ارز در بازار را بر عهده داشت، در روزهای گذشته پلمب شده است است!

واژه های کلیدی: بازار | مرکزی | فردوسی | فعالیت | خیابان | روز گذشته | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار